Role Göre

Yetki ve izin mekanizmasını genel olarak Roller vasıtasıyla gerçekleştirilmektedir. Farklı departmanlara farklı çözümler sunulması gerekmektedir.

Sales and Marketing

Suppose you don't want your prospective customers to leave the products in the shopping baskets or leave your sales call center without buying the product. In that case, we can design the technology and services which can complete the sales process together in advance. We can guarantee your targets together.

We've implemented several different projects to increase the revenue coming from inbound marketing and increase customer lifetime, retention rates, sales appointments, basket value, lead to sales conversation ratios, and many more.

Let us build already working technology-enabled business models for your organization, increase sales conversation and analyze interactions during the increased sales cycle.

Our solutions and services for sales and marketing:

Digital Pro-Active Engagement
Just In Time Calling
Auto Dialer Programlama – Data Driven Automatic Calling the Detractors, Form Fillers, Product
Return, Out of Stock
New Leads, Upsell, Cross Sell Campaigns
Dialer Management
NPS, CSAT, CES and Workflow Design
Chat to Lead
Speech / Text Analytics
Root Cause Analysis
Intelligent Workload Distribution

Call Center

We designed our team to fulfill the service requirement GAP between the legacy IT teams (who don't know the contact center metrics) and the immediate technology service requirements of Contact Center and CX Teams.

Our Contact Center administration team listens to your targets. It represents the solution or the suggestions according to our former experiences in the related field or prevşous projects we have implemented. Proactive solutions and recommendations of our experienced engineering team would be preventing your organization from living the problem before it happens in your organization.

We help you to be at the targeted balance point/threshold of all the KPI's of your operation.

Our project implementations will help you to;
Enhance ASA, decrease ACHT, increase Service Levels, reduce Abandonment Rates, improve FCR, decrease hold time, balance data consumption in dialers, increase data usage efficiency with dialers, etc.

Müşteri Deneyimi

Müşteri deneyimi (CX) bir işletmenin pazarlama

Satış, müşteri hizmetleri ve bunlarla ilgili her noktada müşterilerinin satın alma yolculuğunun her aşamasında onlarla etkileşim kurma şeklini ifade eder. Genel olarak müşteri deneyimi, bir müşteri ile markanız arasındaki tüm etkileşimlerin toplamıdır.

CX stratejisi nedir?

Müşteri deneyimi stratejisi, yalnızca geçmişte müşteriyle bire bir iletişim kuran departmanları değil, tüm departmanları içermelidir. Günümüzde her çalışan, bir müşteri hizmetleri rolünde çalışmaktadır. İşletmenin tüm departmanlarından grupları dâhil etmek, herkesi müşteri odaklılık hedefleri altında birleştirmeyi ve müşteri deneyimini (CX) iyileştirmeyi kolaylaştıracaktır.

Projenizin veya ihtiyacınızın detayları için biz size ulaşalım.

Kazanan müşterilerimizden birine dönüşümünüzü birlikte başlatalım.

[contact-form-7 404 "Not Found"]