Inbound marketing’den gelecek geliri artırma, müşterinin kurumundaki yaşam ömrünü uzatma, elde tutma oranını artırma, mağazalara/show roomlara ziyaret için alınan randevuları hızlandırma, sepette kalmaların önüne geçme, sepet değeri artırma, lead lerin müşteriye dönüşümünü artırma üzerinde çalıştık.
Sitenize gelir ilgisini çekmeyi başardıysanız içeriği inceler ve almadan gider, almadan gidenlere bazen formunuzu dolduranlar da dahil olur. Daha fazla güven veren veya satın alması daha kolay olanı satın alırlar. Gelin birlikte sepette kalmış ürünlerin, incelenmiş ama satın alınmamış sigorta poliçelerinin, dijital reklama tıklayıp gelmiş ve formu belirli bir yere kadar doldurmuş müşterinin işlemi tamamlamasını sağlayalım.
Digital Pro-Active Engagement
Just In Time Calling
Auto Dialer Programlama – Data Driven Automatic Calling the Detractors, Form Fillers, Product
Return, Out of Stock
New Leads, Upsell, Cross Sell Campaigns
Dialer Management
Müşteri Deneyimi Teknolojileri (NPS, CSAT, CES ölçen uygulamalarımız) ve Süreç Tasarımı
Chat to Lead
Speech / Text Analytics
Root Cause Analysis
Taskların birikmesini ve şikayete dönüşmesini engelleyen ve iş yükünü dengeleyen – Intelligent Workload Distribution
Sorun olmazsa sizlere destek vermeyen eski tip danışmanlık firmalarının aksine, sizin operasyonel hedeflerinizi dinler, destek ve önerilerimizi bu alanlardaki geçmiş deneyimlerimize ve sizin operasyonel verilerinize göre sunarız. Her zaman hoşunuza gidecek şeyler duymayabilirsiniz. Ancak proaktif önerilerimiz operasyonlarınızın sağlıklı olmasına veya başınıza gelebilecek riskleri olmadan duymanıza yardımcı olacaktır.
ASA arttırma, ACHT azalımı, SL, Abandonment Rate azaltma, bloklanan veya red edilen çağrıları engelleme, FCR artırma, kuyrukta veya skill’ler de geçen ortalama bekleme süresi, ulaşma oranı, data tüketme / yakma oranı dengeleme, IVR otomasyon oranı arttırımı, NPS, CSAT ve CES skorlarının artırımı, tekrar eden çağrı oranını azaltma, Back Office verimlilik artışı, dialer verimlilik artışı, ulaşma oranı artışı, verimli data kullanımı verdiğimiz hizmetler arasındadır.
Satış, müşteri hizmetleri ve bunlarla ilgili her noktada müşterilerinin satın alma yolculuğunun her aşamasında onlarla etkileşim kurma şeklini ifade eder. Genel olarak müşteri deneyimi, bir müşteri ile markanız arasındaki tüm etkileşimlerin toplamıdır.
Müşteri deneyimi stratejisi, yalnızca geçmişte müşteriyle bire bir iletişim kuran departmanları değil, tüm departmanları içermelidir. Günümüzde her çalışan, bir müşteri hizmetleri rolünde çalışmaktadır. İşletmenin tüm departmanlarından grupları dâhil etmek, herkesi müşteri odaklılık hedefleri altında birleştirmeyi ve müşteri deneyimini (CX) iyileştirmeyi kolaylaştıracaktır.