Kurumsal
E-Ticaret şirketlerinden, finans kuruluşlarına, startup lardan, turizm firmalarına kadar çok sayıda kurumun müşteri iletişim alt yapılarını sağlamaktayız.
Çalıştığımız tüm kurumlarda, dünyada bağımsız denetleme kuruluşlarınca seçilen en iyi ve en yeni teknolojileri ihtiyaca göre kurgulamaktayız.
Karmaşık kurumsal deneyimleri, silolar halinde birden fazla yazılımla değil, iş hayatınızı ve süreçlerinizi disipline ederek ve tekilleştirerek basitleştiren kurumsal çağrı merkezi yazılımlarımız ile çözün.
Dijital Omnichannel Alt Yapı - Genesys - Cloud / Engage / PureConnect
(IP Santral, Bulut Santral, IVR, CTI, Auto Dialer Sistemleri, Predictive Dialer, Call Recorder, Screen Recorder, Chat, E-mail Routing, Reports, Dashboards, WFM, Whatsapp for Business entegrasyonu, CRM entegrasyonu, Sosyal Medya)
SaaS / CaaS - Yazılımı veya iletişimi hizmet olarak alın
Admin Hizmetleri / Yazılım Geliştirme Hizmetleri
Private Cloud ile alt yapınızı size dedike barındıralım ve hizmet olarak verelim
Market Place Chat, Digital Surveys, Task Management, Performance Management, Custom Reporting - Wace Digital
Speech / Text Analytics, Kalite Değerlendirme Sistemleri, Voice Recorder, Text Recorder, Call Recorder, Desktop Process Analytics, WFM, RPA - Verint
Speech Recognition, Text to Speech, Conversational AI, Bot, Virtual Assitant, Speaker Verification - Nuance
Şirket içi izleme, performans yönetimi, siber güvenlik, Kullanıcı aktivite izleme, veri kaybı/çalınmasına karşı koruma, kullanıcı davranış analizi - User Activity Monitoring, Data Loss Prevention, User Behavior Analytics - Teramind
Kobi
Şirketinizin çağrı merkezini başkalarınıza emanet etmeden;
Kendinizinb yöneceği şekilde kurmak için gerekli alt yapı yatırımını hazır bir yerden hizmet olarak alarak işletmenizin büyümesini hızlandırmak, yurt dışı operasyonunuzun telefon hattı dahil tüm operasyonunu evden çalışırken başlatmak istiyorsanız, şirketinizdeki tüm sayısal aktiviteyi uzaktan çalışanlarınızı izlemek istiyorsanız çözüm ve hizmetlerimiz ile diğer kazanan müşterilerimizde olduğu gibi destek olalım.
Küçük yazılımlarımız, destek hizmetlerimiz ve iş çözümlerimiz ile büyük ve akılda kalan deneyimler sağlayın.
Genesys Cloud / Hybrid Cloud / Private Cloud - Bulut tabanlı çağrı merkezi, canlı destek, ses kayıt, sesli yanıt sistemi, CRM entegrasyonu, Whatsapp for Business Entegrasyonu, sosyal medya, auto dialer, back office
Wace Digital - Chat, canlı destek, raporlama, performans yönetimi, back office,
Call Recorder - Ses / text kayıt
Teramind - Şirket içi izleme, performans yönetimi, siber güvenlik, Kullanıcı aktivite izleme, veri kaybı/çalınmasına karşı koruma, kullanıcı davranış analizi - User Activity Monitoring, Data Loss Prevention, User Behavior Analytics
Kazanan müşterilerimiz arasında olmak için hemen bizimle iletişime geçin.